« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
بازدید معاون رئیس جمهور از پروژه آبرسانی از سد کوثر به بهمئی؛
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی، گفت: این پروژه مهم مهم آبی و این طرح چند منظوره بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی | بهره‌برداری از پروژه تا پاییز امسال

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، معاون اجرایی رئیس جمهور ظهر امروز دوشنبه در بازدید از خط انتقال پروژه آبرسانی از سد کوثر به بهمئی، اظهار کرد: عملیات پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی از اواخر سال ۱۳۹۰ آغاز شد اما با توجه به همه کمبودها و مشکلات در تمام این سالها، روند اجرایی پروژه بصورت لاک‌پشتی و با کندی پیش رفت.

محسن منصوری افزود: باتوجه به تامین آب‌شرب مردم و استفاده از آن در صنعت، کشاورزی و اشتغالزایی، روند اجرایی این پروژه آبی و این طرح مهم با تاکید رئیس جمهور شتاب بیشتری گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه مهم آبی و این طرح چند منظوره و اشتغالزا هم اکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال به این پروژه تزریق شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به حمایت همه جانبه دولت و وزارت نیرو از این طرح، خاطرنشان کرد: باتوجه به پیشرفت فیزیکی پروژه پیش بینی می‌شود که این طرح مهم تا پایان پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید، این پروژه را یک طرح مهم و کلیدی در استان دانست و گفت: روند اجرایی این طرح در دولت سیزدهم شتاب خوبی گرفته است.

سید علی احمد زاده، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده، این طرح آبرسانی تا آبان ماه سال جاری وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به وجود معارضات اجتماعی در اجرای این طرح در حوزه استان خوزستان، خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده در حل این معارضات روند اجرایی طرح شتاب بیشتری خواهد گرفت.

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی | بهره‌برداری از پروژه تا پاییز امسال

بر پایه این گزارش، پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی در اواخر سال ۱۳۹۰ با پیش بینی اجرای پروژه ظرف مدت ۶۰ ماه کلنگ زنی شد.

از سال ۹۰ تا ابتدای دولت سیزدهم ظرف مدت ده سال گذشته به دلایل مختلف از جمله شرایط تحریم و مشکلات تهیه لوله، پیشرفت فیزیکی کار حدود ۳۵ درصد بوده اما در حرکتی انقلابی و با تامین اعتباری جدید و گنجاندن در مصوبات سفر رئیس جمهور تقسیم عملیات اجرایی و تفکیک خرید کل لوله‌ها و تجهیزات توسط آب منطقه ای و بکارگیری پنج پیمانکار و درنتیجه افزایش جبهه های کاری در طول کمتر از ۲ سال پیشرفت فیزیکی از ۳۵ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: